Лабораторія моніторингу вод готує молоду зміну.

Хімію традиційно вважають «важким» предметом, що взагалі цілком обґрунтовано. Але значною мірою це твердження можна позбавити підґрунтя, якщо дещо змінити підхід до формування знань та їх контролю. Проведення позакласних заходів стимулює учнів до навчання, до поглиблення знань з предмету.

За проханням вчителя загальноосвітньої школи №22 м. Суми Короті І.І., працівники лабораторії моніторингу вод Сумського РОВР провели з учнями практичні заняття з визначення хімічних показників якості води. Основне завдання цього заняття – розширити знання школярів з хімії; залучити їх до реальних екологічних проблем, спонукати дітей дбайливо ставитись до води, яка є незамінним джерелом життя.

В процесі заняття було визначено хімічний склад води, взятої з різних джерел:

  1. води з міського водогону;
  2. бутильованої води «Іволжанська»;
  3. джерельної води;

За результатами проведених вимірів найкращу якість продемонструвала вода з водогону.